Changeeee!! Ali Back to the future.

»I fear the day that technology will surpass our human interaction. The world will have a generation of idiots.« Albert Einstein

Evo.  Sem se predal. Baje, da ful rabim smart  phone, mi je sugestirala Simobilova reklama in tako ponovno pričenjam služiti tlako Simobilu za polni dve leti. No, sicer se govori, da je treba govat with the flowat. In flowam, postal sem nova statistična pika na googlovem radarju.  Sprememba je očitna. Morem pa priznat, da je Frešer imel prav. Saj so kr fajn in zabavni.

3

Začnemo pri basicu. Pri Simobilovih skritih dodatnih stroških. V bistvu je najboljše,  če si tak antihero v svetu mobilne telefonije, kot jaz,  da  pred nakupom pokličeš na Simobilov, mobitelov, (..itd) klicni center in rečeš: »Ta telefon bi imel, v točno tem paketu.  Koliko bom dejansko plačeval?« Reklame,  še posebej Simobilove so precejkrat bolj rožnate, kot pa dejanska situacija.  In ja, seveda je potem znesek bistveno drugačen, kot pa si pričakoval pred klicem. Sicer je očitno, da sem ga vseeno vzel, čeprav sem iz 18€ na mesec prišel na 28€, ajde. No prvega pol leta 20€, ajde.  Najboljši del nakupa pa pride proti koncu podpisovanja pogodb, ko prodajalec, brez da bi odvrnil pogled od ekrana reče;

»Aja, prvi račun bo malo večji, ker je tukaj še strošek 10€ menjave paketa«.

Jaz: »Aha, 10€. Torej bo prvi račun 30€?«

Prodajalec: »Em, ja. Tukaj nekje.«

Saj sem sam kriv, samo Simobil zakon ste.

stroski1

No vse »lepo« in »prav« v bistvu je že res bil čas, da menjam telefon. Neznosna so bila nenehna opozorila na  Nokiji, o polnem pomnilniku in brisanju sporočil in vsega.  Back to the future!!

Edina stvar, na katero pa sem res jezen je,  da nisem vzel telefona, ki je odporen na udarce in vodo skratka na mene oz. da nisem Frešerja poslušal. V bistvu je bil na voljo, samo ko sem primerjal velikost ekrana sem izbral le tega. Size metters, al kaj že? Zdaj pa imam cel čas v glavi dan, ko sem Kopu pomagal delat nekaj na strehi. V nekem trenutku mi telefon iz žepa poleti proti betonski plošči, oddaljeni cca. 2.5m-3m. Bad. Moral sem iti po lestvi dol in ga pobrat.

Anekdota iz Simobilove poslovalnice

Med sklepanjem pogodbe  sem iz drugega konca mize ujel pogovorom med drugim svetovalcem in stranko mojih let. Svetovalec je toplo priporočal, da kot »must have« dodatek za telefon še dokupi »case« za telefon in zaščitne folije za okvirno 20€. Nisem si mogel pomagat  pa da sem dodal, da jih lahko kupi na e-bayu za 1/4 cene J.

Razlika je. http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=4930&idPhone2=1088#results

No vse »lepo« in »prav« v bistvu je že res bil čas, da menjam telefon. Neznosna so bila nenehna opozorila na  Nokiji, o polnem pomnilniku in brisanju sporočil in vsega.  Back to the future!!

back1

Enjoying a peaceable existence in 1885, Doctor Emmet Brown & Marty McFly

 

Leasson 1.

Brisanje nepotrebnih »smart« appov-zadev. In nalaganje novih (ne)potrebnih-potrebnih appov. Na delo. Saj je fun.

Leave a Reply

