Nutella crap (Crepe) cake

BeFunky_DSC_0740.jpg

Že kar nekaj časa se spravljam k temu, da bi začel moj Moleskine® Cooking journal projekt. V planu imam, da bom skuhal vsak recept, ki mi ga bo kdo napisal v moj journal. Seveda bo to pogojeno z izvedljivostjo recepta. Ali pa tudi ne. 

Želela sem zadevo otvorit s čem bolj “spektakompleksnejšim” ampak pot okoli sveta se začne s prvim korakom. V bistvu, ne. Ne bom nakladal. Splet dogodkov me je pripeljal do skladnosti časa in prostora. In sestavin.

Prejšnji teden smo s prijatelji nekaj časa preživeli izven civilizacije. V bistvu smo en teden “bordali” na Treh Kraljih, kjer pa smo med drugim tudi presenetljivo dosti (in dobro) jedli. Vsak je namreč imel nalogo, da priskrbi kosilo za en dan. Tukaj se je rodila tudi nova ideja za projekt KopKuha. O tem drugič več. No skratka. Kako je prišlo do skladnosti dogodkov in časa. Ajda se je najavila, da pride k nam praznovat rojstni dan, z nami. Ok. Rojstni dan, torta.

Kot nalašč je prvi recept v journalo napisal Rok, za Nutella crepe cake oziroma Čokoladna torta palačinka 1234.

Čokoloadna torta palačinka 1234

Recept, povzet po Frešerju.

Sestavine:

  • Nutella
  • palačinke (15cm v višino)

Speči palačinke približno  15cm v višino. Na vsako pečeno palačinko namaži Nutello. Po občutku. Ko položiš zadnjo palačinko na kup, palačinke rahlo pritisni navzdol, da nekaj Nutelle priteče ven in zalije robove. Čeprav ni robov, ker so palačinke okrogle. Nato daj torto za najmanj eno uro v hladilnik.

Frešerjevemu  receptu sem še dodal kaj sem tisti dan našel pri roki. Kislo smetano, smetano za kuhanje, banane in marelično marmelado. Marmelado sem zmešal s kislo smetano in jo namazal na vsako 5 palačinko, kar je torti dodalo “freshness”. Prav tako sem  Nutello zmešal s smetano za kuhanje, bolj zato, ker je le-te primanjkovalo. Je pa smetana naredila svoje. Po tem, ko se je v hladilniku rahlo strdila je dala super okus torti.

Ps. Ker sem maso za palačinke mešal z vilico, so se pojavile majhne grudice. Maso sem pripravil dan prej in jo pustil čez noč v hladilniku.Naslednji dan pa so grudice izginile.

Tukaj pa še kratka obnova delovnega tednahttp://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=B_JpDG0dEsU

Leave a Reply

