Chorizo Salad

Če ste že naveličani klasičnih paradižnikovih solat je to pravi recept za vas. V bistvu je to najboljša solata kar sem jo kdajkoli jedel. Edinstven addendum je pikantna chorizo salama. Tradicionalna španska svinjska salama s papriko, ki se da dobiti v različnih variacijah. Sicer ključni dodatek salami pa je paprika, ki so jo v Španijo še posebej v območje Andaluzije pripeljali Mavri. Na sploh po mojem mnenju najboljša salama za peko. Uporabiš jo lahko na sto in en način. To solato sem med drugim tudi pripravil prejšnji vikend, ko sva s Patricijo po dolgem času spet pripravila večerjo za prijatelje.

Music: http://www.youtube.com/watch?v=8B6jOUzBKYc 

Potrebujemo:

  • chorizo salama
  • rumen, črn, oranžen, češnjev paradižnik
  • mlada čebula
  • 2 stroka česna
  • šop peteršilja
  • šop bazilike
  • olivno olje
  • jabolčni kis
  • sol, poper

Paradižnike nareži kakorkoli želiš, mlado čebulo na majhne kolobarje ter začini s soljo, poprom in olivnim oljem. Salamo nareži na kocke in jo popraži v olivnem olju. Peci jo tako dolgo, da bo hrustljava in temno rjave barve. Skoraj že zažgana. Jaz najraje uporabim ekstra pikanto salamo, saj med peko izgubi večino “pekočnosti”. Tik preden je pečena dodaj v olje na lističe narezan česen. V nos ti bo takoj stopil vonj po česnu. Tukaj bodi še posebej pazljiv, da se česen ne zažge, sicer bo grenek in neokusen. Ko bo česen začel spreminjati barvo dodaj par žlic jabolčnega kisa, da ustaviš proces cvrtja. Na rahlo še popeči, da ven pokuhaš kis. Salamo, česen in nekaj žlic olja dodaj k solati. Peteršilj in baziliko zvij skupaj kot cigaro in nareži. Dodaj v solato in premešaj. Sicer sem še jaz uporabil tamarilo paradižnik, ker sem ga slučajno našel v trgovini in ga že nekaj časa želel poizkusiti. Ni mi bilo všeč. Niti malo :).

Olje, ki ti bo ostalo od cvrtja nikar ne zavrzi. Shrani ga v kozarec s pokrovom in daj v hladilnik, kajti kaj res doda piko na i je neverjeten okus salame. Naslednjič, ko boš kaj pekel, kakšno meso ali kaj podobnega ga namaži po površini.

One response to “Chorizo Salad

  1. Pingback: New Year tapas | Mos Eisley cantina food·

Leave a Reply

